Поиск

Календарь

«  Февраль 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
2425262728

Научно-методический центр развития образования
"Научно-методический центр
развития образования"


Школьный гид
"Школьный гид"


ГАРМОНИЯ
Образовательная система "ГАРМОНИЯ"


ЕГЭ
Единый Государственный Экзамен


ЕГЭ
"Открытый урок"


ЕГЭ
"Сфера Знаний"

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа





Воскресенье, 04.12.2016, 23:24
Приветствую Вас Гость | | Главная | | Регистрация | Выход | Вход
ОБРАЗОВАНИЕ     ЛУГАНСКА
О Б Р А З О В А Т Е Л Ь Н Ы Й  П О Р Т А Л 
Г О Р О Д А  Л У Г А Н С К А
Головна » 2014 » Февраль » 3 » Засідання школи молодого педагога-організатора «Новачок»
01:19
Засідання школи молодого педагога-організатора «Новачок»

   У січні цього року на базі Луганської обласної бібліотеки для юнацтва відбулося заняття у рамках професійного навчання педагогів-організаторів з досвідом роботи до трьох років на тему «Тайм-менеджмент у роботі педагога-організатора».
   Ритм, у якому живе сучасний педагог, навряд чи можна назвати спокійним та розміреним. Професія педагога потребує мобільності: доводиться змінювати свій час через термінові справи, які постійно виникають. Особиста неорганізованість, невміння довести справу до кінця, рідке делегування повноважень, незаплановані телефонні дзвінки та зустрічі, стресові ситуації призводять до «професійного вигорання».
Сьогодні перед шкільним педагогом-організатором постають складні та відповідальні завдання. Тому виникає питання, чи готовий він до їх виконання?
Американський економіст Пітер Фердинанд Друкер стверджував: «Поки ви не можете керувати своїм часом, ви не можете керувати нічим іншим». Тайм-менеджмент був вигаданий для того, аби кожен день приносив користь та задоволення. Застосування принципів управління часом лежить в основі ефективності сучасного педагога-організатора. 
   На занятті були присутні педагоги-організатори з 16 навчальних закладів міста Луганська. Під час зустрічі, мова йшла про те, що кожен, хто працює в умовах запровадження інноваційних підходів, методів та форм роботи у сучасній освіті, зобов’язаний і сам перейти у режим саморозвитку, правильно ставити перед собою мету та вміло її досягати.
   Педагоги-організатори познайомились з методом управління часом по системі Ейзенхауера.    Систему було розроблено з метою навчити її адептів аналізувати свої щоденні завдання та розподіляти їх на чотири категорії «Терміново та важливо», «Не терміново, але важливо», «Терміново, але не важливо», «Не важливо і не терміново».
  Учасники заняття аналізували свій стандартний робочий день, приділяли увагу, яка кількість часу необхідна для виконання тієї чи іншої справи, здійснювали ротацію своїх щоденних справ згідно чотирьох категорій системи за важливістю та терміновістю.
  Особливо цінним етапом зустрічі був обмін досвідом між педагогами. Кожен ділився власним «рецептом» ефективного управління часом, який вже перевірено на практиці.
   Успішність у педагогічній діяльності необхідно постійно підтримувати… дрібними радощами щоденної праці. Вдало проведений виховний захід, співбесіда з батьками, успішний виступ перед колегами, перемога вихованців у творчих конкурсах, виконання «проблемних» ділянок роботи, публікація з власного досвіду у друці чи Інтернеті, - все це підтримує високу самооцінку педагога-організатора та спонукає його до нових успішних звершень.
   Наступне заняття у рамках «Школи молодого педагога-організатора «Новачок», заплановане у лютому, буде присвячено темі «Підготовка до відкритого виховного заходу». Заняття відбудеться у лютому на базі обласної бібліотеки для юнацтва.



Переглядів: 317 | Додав: metodist | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2016