Поиск

Календарь

«  Май 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Научно-методический центр развития образования
"Научно-методический центр
развития образования"


Школьный гид
"Школьный гид"


ГАРМОНИЯ
Образовательная система "ГАРМОНИЯ"


ЕГЭ
Единый Государственный Экзамен


ЕГЭ
"Открытый урок"


ЕГЭ
"Сфера Знаний"

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа





Четверг, 08.12.2016, 21:20
Приветствую Вас Гость | | Главная | | Регистрация | Выход | Вход
ОБРАЗОВАНИЕ     ЛУГАНСКА
О Б Р А З О В А Т Е Л Ь Н Ы Й  П О Р Т А Л 
Г О Р О Д А  Л У Г А Н С К А
Головна » 2014 » Май » 17 » Реалізація особистісно-орієнтованого підходу в навчанні іноземних мов
10:47
Реалізація особистісно-орієнтованого підходу в навчанні іноземних мов

   14.05.2014 р. комунальним закладом  «Луганський методичний центр» на базі КЗ «Луганська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 17» було проведено методично-практичний семінар «Розвиток мовних здібностей учнів як основа особистісного підходу у викладанні іноземної мови» для молодих вчителів другого року навчання Школи молодого вчителя міста Луганська. 

   Державний стандарт ґрунтується на засадах особистісно зорієнтованого, компетентісного і діяльнісного підходів, що реалізовані в освітній галузі і відображені в результативних складових змісту базової і повної загальної середньої освіти з іноземних мов, підкреслила Тетяна Ковальова, методист з іноземних мов Луганського методичного центру.

   Про мовну лінію нового Державного стандарту, яка передбачає формування мовної компетентності шляхом засвоєння системних знань про мову як засіб вираження думок і почуттів, розповіла Наталія Мізіна, вчитель англійської мови Луганської спеціалізованої школи № 57. 
   Стратегічно важлива для мовного компоненту комунікативна компетентність, яка є невід’ємною складовою структури змісту освіти, передбачає оволодіння всіма видами мовленнєвої діяльності, основами культури усного і писемного мовлення, базовими вміннями і навичками використання мови в різних сферах і ситуаціях.
   Олена Старицька, вчитель англійської мови Луганської середньої загальноосвітньої школи № 17,  зупинились на питанні вдосконалення фонетичних навичок при формуванні компетенції читання учнів початкової школи з метою розвитку навичок усного мовлення та продемонструвала практичне їх втілення під час проведення фрагменту уроку за темою «Весна» з учнями 3 А класу. 

   Навчальний фільм було представлено вчителем  Луганської школи № 17 Інною Нестеренко за проблемою вживання граматичних структур при навчанні аудіюванню як засобу удосконалення комунікативної компетенції учнів середньої ланки та проведено фрагмент уроку за темою «Риси характеру» з учнями 6 Б класу.

   Людмила Савченко, вчитель англійської мови Луганської школи № 17 запропонувала шляхи реалізації проблеми активізації лексики за комунікативною методикою при використанні принципу особистісно - орієнтованого підходу у навчанні полілогічному мовленню учнів старшої школи з демонстрацією фрагменту уроку за темою «Сімейні стосунки» в 11 А класі.
   Присутні на семінарі  молоді вчителі іноземної мови висловили свою думку щодо необхідності використання особистісно-орієнтованого підходу у процесі викладання іноземних мов. 
   Луганський методичний центр щиро дякує директору Луганської школи № 17 Вадиму Благушину та шкільному методичному об’єднанню вчителів іноземних мов за допомогу у підготовці та проведенні семінару.

Переглядів: 430 | Додав: metodist | Рейтинг: 3.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2016