Поиск

Календарь

«  Март 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Научно-методический центр развития образования
"Научно-методический центр
развития образования"


Школьный гид
"Школьный гид"


ГАРМОНИЯ
Образовательная система "ГАРМОНИЯ"


ЕГЭ
Единый Государственный Экзамен


ЕГЭ
"Открытый урок"


ЕГЭ
"Сфера Знаний"

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа





Воскресенье, 04.12.2016, 23:19
Приветствую Вас Гость | | Главная | | Регистрация | Выход | Вход
ОБРАЗОВАНИЕ     ЛУГАНСКА
О Б Р А З О В А Т Е Л Ь Н Ы Й  П О Р Т А Л 
Г О Р О Д А  Л У Г А Н С К А
Головна » 2014 » Март » 3 » Реалізація основних положень нового Державного стандарту базової і повної ЗСО в практичній діяльності вчителя-словесника
16:12
Реалізація основних положень нового Державного стандарту базової і повної ЗСО в практичній діяльності вчителя-словесника

   25 лютого 2014 року на базі КЗ «Луганський навчально-виховний комплекс спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів – колегіум № 36» КЗ «Луганський методичний центр» для вчителів української мови та літератури було проведено міський теоретико-практичний семінар на тему: «Реалізація основних положень нового Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти в практичній діяльності вчителя-словесника». 
   У методичному заході взяли участь 50 філологів ЗНЗ міста, а також керівник міського методичного об’єднання вчителів української мови та літератури й світової літератури, заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Луганська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 8» Василенко С.В.
   Під час відкриття семінару з вітальним словом перед словесниками виступив директор КЗ «ЛНВК № 36», Заслужений учитель України Фомін О.М., який відзначив актуальність теми семінару, його практичну користь, а також розповів про освітнє середовище школи, стратегію її розвитку в контексті впровадження компетентнісно спрямованого навчання, модернізації галузі загальної середньої освіти в цілому. 


   Теоретичну частину семінару було підготовлено методистом із української та російської філології й світової літератури КЗ «Луганський методичний центр» Радченко Ю.В., яка висвітлила концептуальні основи впровадження нового Держстандарту (освітня галузь "Мови і літератури”), методичну складову реалізації принципів компетентнісно спрямованого та особистісно орієнтованого навчання в практичній діяльності вчителя-словесника. 
   Зокрема було розглянуто питання формування пізнавальної активності та пізнавального інтересу учнів, діалогової взаємодії як основи педагогічної діяльності вчителя, спрямованості педагога на навчальні можливості кожної дитини, впровадження моделі проблемно-розвивального навчання, формування навичок дослідницької діяльності тощо. Методист у своєму виступі відзначила, що на сучасному етапі механізм педагогічної взаємодії вчителя з учнями повинен базуватися на наступних засадах:
 упровадженні педагогічної моделі "Учень – співавтор уроку”;
реалізації принципів діалогізму, когнітивно-креативного самовизначення школярів, співпраці, естетизму, інтегративності у викладанні предметів філологічного циклу;
зміщенні акцентів на здатність учнів застосовувати набуті знання;
 упровадженні текстоцентричної технології при викладанні української мови;
доборі ефективних форм і методів навчання, які б сприяли формуванню літературної, інтерпретаційної, комунікативної компетентностей школярів тощо. 


   Практична частина семінару передбачала проведення відкритих уроків досвідченими вчителями-словесниками КЗ «ЛНВК № 36», які презентували власний інноваційний досвід щодо реалізації моделей особистісно орієнтованого та компетентнісно спрямованого навчання під час педагогічної взаємодії з учнями.     
   Зокрема було підготовлено уроки за темами:
«Фразеологізми, їх лексичне значення, різновиди, використання в мовленні» (українська мова, 5 клас; учитель вищої кваліфікаційної категорії, «Старший учитель» Фоменко О.В.);
«М.Сингаївський «Чорнобривці». Значення символу в поезії» (українська література, 7 клас; учитель вищої кваліфікаційної категорії Бородіна Т.В.);
«Література рідного краю. Г. Гайворонська «Бог» (українська література, 11 клас; учитель вищої кваліфікаційної категорії Кравченко Я.В.).
   На етапі підбиття підсумків вчителями КЗ «ЛНВК № 36» було здійснено самоаналіз проведених уроків. Під час обговорення практикуму також виступили методист КЗ «Луганський методичний центр» Радченко Ю.В., керівник міського методичного об’єднання вчителів української мови та літератури й світової літератури, заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Луганська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів № 8» Василенко С.В., заступник директора з навчально-виховної роботи КЗ «Луганський навчально-виховний комплекс спеціалізована школа І ступеня з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів – колегіум № 36» Татарінова М.І., директор КЗ «Луганський навчально-виховний комплекс школа І-ІІ ступенів - дошкільний навчальний заклад дитячий садок №43» Кочмар І.О., учителі-словесники ЗНЗ № 2 (Шкредова Л.І.), 4 Нестеренко О.В.), 29 (Колесникова М.М.), 44 (Уманська Т.О.), 57 (Піцик О.М.) та інші. Зокрема було відзначено високий рівень майстерності, здатність здійснювати педагогічне моделювання та експеримент, ефективно реалізувати модель особистісно орієнтованого та компетентнісно спрямованого навчання  вчителями-словесниками Бородіною Т.В. й Кравченко Я.В.
   КЗ «Луганський методичний центр» висловлює щиру подяку за співпрацю адміністрації КЗ «ЛНВК № 36», зокрема директору Фоміну О.М., заступнику директора з навчально-виховної роботи Татаріновій М.І., а також учителям-словесникам школи-колегіуму, які презентували під час семінару власний педагогічний досвід. 

Переглядів: 345 | Додав: metodist | Рейтинг: 5.0/6
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2016