Поиск

Календарь

«  Май 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031

Научно-методический центр развития образования
"Научно-методический центр
развития образования"


Школьный гид
"Школьный гид"


ГАРМОНИЯ
Образовательная система "ГАРМОНИЯ"


ЕГЭ
Единый Государственный Экзамен


ЕГЭ
"Открытый урок"


ЕГЭ
"Сфера Знаний"

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа





Воскресенье, 04.12.2016, 23:22
Приветствую Вас Гость | | Главная | | Регистрация | Выход | Вход
ОБРАЗОВАНИЕ     ЛУГАНСКА
О Б Р А З О В А Т Е Л Ь Н Ы Й  П О Р Т А Л 
Г О Р О Д А  Л У Г А Н С К А
Головна » 2014 » Май » 9 » Освітні підходи сучасної системи навчання іноземних мов
13:59
Освітні підходи сучасної системи навчання іноземних мов

Творча лабораторія «Освітні підходи сучасної системи навчання іноземних мов» була проведена 6 травня 2014 року комунальним закладом «Луганський методичний центр» на базі КЗ «Луганський навчально-виховний комплекс середня загальноосвітня школа І-ІІ ступенів – ліцей № 24» з метою удосконалення методичних умінь та навичок вчителів іноземних мов міста Луганськ щодо реалізації особистісно орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів у процесі викладання іноземних мов.

Тетяна Ковальова, методист Луганського методичного центру, проаналізувала результати моніторингу навчальних досягнень з англійської мови учнів п’ятих та десятих класів, типові помилки, що було допущено учнями. З метою уникнення подібних в майбутньому надала рекомендації щодо організації роботи вчителя на уроці з удосконалення якості викладання. Також, методист розглянула питання впровадження особистісно орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходів як результативних складових змісту базової і повної загальної середньої освіти. 

освід роботи за даною проблемою було представлено вчителями англійської мови міста Луганськ. Так, Оксана Сафонова, вчитель Луганської спеціалізованої школи № 57, продемонструвала шляхи використання особистісно орієнтованого підходу з метою розвитку письмової компетенції учнів старшої школи та поділилась практичними наробками з присутніми. Микола Левченко, вчитель Луганського навчально-виховного комплексу № 42, презентував практичне використання інформаційних технологій на уроках як засіб впровадження компетентнісного підходу у викладанні іноземних мов. Структура та засоби підготовки та проведення уроку – екскурсії як втілення принципу діяльнісного підходу в старшій школі було розглянуто вчителем Луганської спеціалізованої школи № 57 Оленою Самохіною. Щорічний Фестиваль європейських мов у місті Луганську є зразком ефективного поєднання всіх підходів: особистісно орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного у процесі підготовки та проведення творчих заходів. 

ДАлла Клімчук, керівник методичного об’єднання вчителів іноземних мов міста Луганська, ознайомила присутніх з вимогами щодо підготовки та проведення фестивалю у вересні 2014 року. Вчителі були орієнтовані на реалізацію особистісно орієнтованого, компетентнісного та діяльнісного підходу до викладання іноземних мов у відповідності до нового Державного стандарту. Луганський методичний центр щиро дякує директору Луганського навчально-виховного комплексу № 24 Ірині Хайло за допомогу у підготовці та проведенні творчої лабораторії.

Переглядів: 411 | Додав: metodist | Рейтинг: 4.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2016