Поиск

Календарь

«  Апрель 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

Научно-методический центр развития образования
"Научно-методический центр
развития образования"


Школьный гид
"Школьный гид"


ГАРМОНИЯ
Образовательная система "ГАРМОНИЯ"


ЕГЭ
Единый Государственный Экзамен


ЕГЭ
"Открытый урок"


ЕГЭ
"Сфера Знаний"

Статистика


Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Форма входа





Воскресенье, 04.12.2016, 15:10
Приветствую Вас Гость | | Главная | | Регистрация | Выход | Вход
ОБРАЗОВАНИЕ     ЛУГАНСКА
О Б Р А З О В А Т Е Л Ь Н Ы Й  П О Р Т А Л 
Г О Р О Д А  Л У Г А Н С К А
Головна » 2014 » Апрель » 17 » Міський семінар-практикум учителів математики«Науково-методичне супроводження впровадження нового Державного стандарту на уроках математики"
00:38
Міський семінар-практикум учителів математики«Науково-методичне супроводження впровадження нового Державного стандарту на уроках математики"

 

Відповідно до плану роботи міського методичного центру та плану роботи шкільного методичного об’єднання вчителів математики 12.12.2013 на базі школи було проведено міський семінар «Науково-методичне супроводження впровадження нового Державного стандарту на уроках математики в спеціалізованих класах». На семінарі було розглянуто наступні питання: «Формування компетентної особистості випускника школи: здобутки та розвиток в умовах практичної реалізації нових Державних стандартів базової та повної загальної середньої освіти. Система роботи вчителів математики Луганської спеціалізованої школи №57 » (доповідач Чітаєва О.В.); «Формування в учнів компетентностей на уроках математики в 5 класі» (доповідач Ільченко Г.В.); Представлення досвіду роботи Форостяненко О.І. - вчителя вищої категорії, вчителя - методиста. У доповіді Чітаєвої О.В. було розглянуто питання запровадження нового Державного стандарту базової й повної середньої освіти, нових програм, основні напрямки та шляхи формування математичної компетентності; систему роботи щодо підготовки вчителів до практичної реалізації нових Стандартів, стислий зміст якого було надано в буклеті для всіх учасників семінару. Крім того вчителям міста було представлено систему роботи вчителів математики. 

   У своєму виступі Ільченко Г.В. звернула увагу на особливості вивчення математики в 5 класах, роль інтелектуальних ігр на уроках математики, на необхідність формування га уроках математики творчої особистості, яка здатна до самовдосконалення, на засоби пробудження й підтримки пізнавального інтересу до вивчення математики і формування в дітей компетентностей як на уроках, так і в позаурочний час.

   У межах семінару вчителями школи було проведено відкриті уроки: •«Квадратична функція. Розв’язування вправ.» (9-В клас, учитель Алімпієва С.О.) Алімпієва С.О. на своєму уроці віддала перевагу проблемно–пошуковому навчанню з використанням можливостей мультимедійної дошки математичного кабінету, що дозволило максимально оптимізувати діяльність учнів. Головні підходи – це принципи науковості та доступності навчального матеріалу з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, що забезпечує єдність освітніх, розвивальних, виховних функцій. Зміст уроку оптимально поділено на основні опорні знання та допоміжну інформацію, що дає можливість передбачити раціональні методи навчання. Висока наукова підготовка Алімпієвої С.О. дала змогу провести урок в достатньо високому темпі, використовувати кожну хвилину уроку,ефективно проводити диференціацію та індивідуалізацію навчальної діяльності школярів упродовж усього уроку. • «Розв’язування нерівностей з однією змінною» (8-в клас, учитель Степаненко Н.В.); Учитель математики Степаненко Н.В. на уроці приділяла велику увагу створенню найсприятливіших умов для навчання, виховання й розвитку учнів, показала прийоми, які дозволяють враховувати індивідуальні нахили, здібності, інтереси учнів. Основою процесу навчання учнів є рівнева диференціація, різноманітні методи вивчення та закріплення навчального матеріалу. Степаненко Н.В. вміло застосовує роботу в групах, що сприяє розвитку в учнів самостійності, формуванню уміння виконувати логічні дії: аналізувати, висловлювати судження, робити висновки. • «Застосування властивостей логарифмічної функції до розв’язування логарифмічних нерівностей» (11-в клас, учитель - Форостяненко О.І. ).

   Урок Форостяненко О.І. відрізнявся високою науковістю, учні працювали на рівні високої розумової напруженості. Це забезпечувалося великою кількістю навчально-пізнавальних дій, які виконувалися, одночасно зверталася увага на розуміння й осмислення операцій. Розроблялися завдання різної складності, однак переважали завдання підвищеної складності. Виконанню такого обсягу роботи на уроці сприяюли майстерність учителя, чітко продумані етапи уроку, раціональне використання кожної його хвилини, правильність добору матеріалу. Ольга Ігорівна професійно попереджає розумове перенавантаження (замінює подачу теоретичного матеріалу практичними завданнями, включає в дію різні органи чуття).

   Учителі математики міста дали високу оцінку відвіданих уроків, з цікавістю сприймали доповіді.

Переглядів: 426 | Додав: metodist | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Copyright MyCorp © 2016